Til DNT.no forside
Glitterheim 20-23.03.23

Mat og servering på Glitterheim

På Glitterheim lager vi det meste av maten sjølve.

Publisert: 28. august 2023
DNTs tilbud

Mattider på Glitterheim, i sommersesongen:

• Frokost: kl. 07.30 - 09.30. I lavsesong 07.30 - 08.30
  • Dagtid: Salg av varme og kalde retter, kaffe, te og kaker fra kl. 13:00-16:30.
  • Middag: kl. 18.30. I hlysesong kl. 19.00 og 19.30.

Allergier

Det er fint om det blir gitt beskjed om allergier og matvaner på forhånd, enten via mail eller telefon.  Si i fra i resepsjonen ved ankomst.  Sier du fra når maten skal serveres, så må du forberede deg på ventetid.

På Glitterheim lager vi det meste av maten sjølve

Spekematen lager vi sjølv. Vi har stabbur som kjøtet blir tørka på, og både rein, hjort, elg og rådyr blir brukt til spekemat.  Reinsdyrhjerter speker vi også sjølve og  hestekjøtet blir speket og røykt på Glitterheim og all røykt aure blir laga her, både den kaldrøykte og den varmrøykte.

Røykeri

Vi har eget røykeri som vi har brukt sidan midten på 1980 talet. Spekeskinka blir laga av gris frå Lomb bryggeri, grisen er fora opp på bygg/mesk etter brygging. Det er utegris som har stor inhengning og gode dager om sommeren, der dei finn seg mat sjølve i tillegg til mesken frå bryggeriet.

Heimelaga bakst

Alt brød blir baka i Glitterheim, både boller og diverse brød. Grovbrød til frokost, pannebrød og loff til middager og alltid varme boller til frokost. Du kan ane den liflige duften av fersk bakst gjennom dagen.

Frokosten

Frokostbordet har også inslag av lokale råvarer, som til dømes reinsdyrleverposteien som har vore laga i generasjoner i Glitterheim.

Tradisjonsrikt kjøken - på flere vis

Det er tradisjonsrikt kjøken her på Glitterheim der kjøkensjefen er bestyrar på hytta.  Det har vore tradisjon i 4 generasjoner at vi sjølve har styrt kjøkkenet.

Tone er sjefen nå,  Solveig, Anna, Guro har også styrt kjøkenet i Glitterheim.

Mange av oppskriftene vi bruker i dag har fulgt Glitterheim i generasjoner.

Lokale leverandører - kortreist mat

Vi bruker for det meste lokale leverandører.  Alt vilt jakter vi sjølve, utanom reinskjøt som vi får fra Lom Tamrein AS (rein frå Jotunheimen), kalv frå Skaansar gard som er en nabo i Lom. Og gris frå Lomb. I tillegg har vi også produkt frå Skjåk mat og andre gode produsentar i Lom og Vågå.

Lom Tamreinlag, Mat fra Skjåk.

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem